הום סטיילינג לבית ועלינו

עלינו כמעצבות הום סטיילינג לבית

גם אם נשקיע בשיפוץ הבית, בחלוקת החללים ובמבנה, הבית שלנו אף פעם לא יוכל להיות מושלם בלי ההלבשה שלו – הום סטיילינג לבית : התאמת הצבעים, הריהוט, הטקסטיל, התאורה, הדקורציה, הטוויסט.

הום סטיילינג לבית קטן ועד גדול יכול להגיע בשלבים שונים בחיים, בהם הבית בו אנו גרים כבר אינו עונה על הצרכים והרצונות שלנו. אנשים מספרים לנו שהם חיים שנים עם התחושה שהבית כבר לא מספיק ” בית”, אבל לא תמיד יש להם את הזמן, את האנרגיה או את הטאצ’ העיצובי לשדרוג הזה.

הום סטיילינג לבית הוא תהליך קומפוזיציה של פרטים רבים: אנחנו מתחילות מהבנה וחיבור לצרכים ולרצונות של האנשים הגרים בבית, מתכננות כל חלל וחלל, מלוות את הלקוחות בקניית הפריטים ובהתאמתם עד למיקומם בהרמוניה המתבקשת.

אנחנו, גלית דור-שקד וורד קסטל-שתיל, סטייליסטיות לעיצוב הדירה והבית ובעלות הסטודיו RoomStyling. השם RoomStyling נבחר ממקום של כבוד לכל חלל אותו אנו מעצבות, בין אם הוא חדר שינה לזוג, חדר ילדים או תינוקות, סלון או פינת אוכל.

הום סטיילינג לבית, בזמן קצר יחסית, יכול לחולל מהפך בחיים של אנשים. אנחנו מזמינות אתכם למסע בין חדרים במגוון פרויקטים שעיצבנו, בו תחוו בעצמכם את השינוי.

נשמח להיות שותפות לשדרוג,עיצוב ולהלבשת הבית שלכם. לא תאמינו איזה מהפך הום סטיילינג לבית שלכם יכול לחולל לכם בחיים …

.רדו לאודות של כל אחת ממעצבות הום סטיילינג לבית..

.

 
 

גלית דור שקד, הום סטיילינג לבית

גלית דור-שקד – מעצבת הום סטיילינג לבית

כניסה לבתים של אנשים היא תמיד אירוע מרגש עבורי. המפגש הבלתי אמצעי עם האנשים, מרחב המחייה שלהם, החומרים, החפצים, הזכרונות שצברו איתם לאורך השנים.

סיימתי בהצטיינות תואר ראשון בעיצוב טקסטיל ופנים, בשנקר-בית הספר הגבוה לטקסטיל ואופנה. במשך שנים עבדתי כדקורטורית בחברות טקסטיל מהטובות בארץ.

בהמשך הדרך יצאתי לדרך עצמאית בעיצוב טקסטיל לבית, ועם זאת הגיע הרצון להגשים חלום, להרחיב את העיסוק, ולגעת בכל האלמנטים המרכיבים את הקשר בין האדם לבית.

בית יקר לכולנו. הוא מכיל את כל המרכיבים לאושר שכל אחד מאיתנו זקוק לו. אני מאמינה שדרך הום סטיילינג לבית אוכל להביא לידי ביטוי את הרצון לשדרג את מרחב המחייה שלכם, ולגרום לו להיות מספק ומשמעותי עבורכם.

ורד שתיל שקד כמעצבת הום סטיילינג לבית

ורד קסטל שתיל – מעצבת הום סטיילינג לבית

תחום עיצוב הבית ( הום סטיילינג לבית ) ריתק אותי כל חיי, אבל את הקריירה המקצועית הראשונה שלי בחרתי לעשות בעולם השיווק והתקשורת. לאחר תואר ראשון בכלכלה ובסטטיסטיקה ותואר שני במנהל עסקים, עבדתי שנים בקבוצת שטראוס בתפקידים שונים ביניהם מנהלת שיווק ממתקים ומנהלת התקשורת השיווקית של הקבוצה.

האהבה לתחום עיצוב בית הביאה אותי ללמוד את התחום המרתק של הום סטיילינג לבית וגיליתי שישנם נושאים משותפים רבים בין תחום השיווק לבין תחום עיצוב הבית : מהלך חקירה והבנת הצרכים של האנשים, התכנון והקומפוזיציה של הפרטים הקטנים, השפה התקשורתית והעיצובית, ניהול הפרוייקט, הלו”ז והתקציב.

כל אחד מאיתנו זקוק לבית. בית מעניק תחושת בטחון, שייכות, עוצמה, ריגוש. תחשבו על ההשפעה שיש עליכם כשהבית שלכם נראה טוב.

בקצב החיים האינטנסיבי, בין הקריירה, הילדים, הבית והסידורים, מרחב מחייה מעוצב ומאורגן, הום סטיילינג לבית משפיע עלינו מבחינה רגשית: הוא מסייע לתחושת רוגע, להתחדשות של אנרגיה פנימית, לאופטימיות ולפתיחות לסובבים אותנו.

נכתב על ידי ” vered shatil “

[ssba]