כך תהפכו את חדר השינה שלכם לסוויטה יוקרתית

עיצוב חדר שינה הורים שנשכח

כמעט בכל הבתים בהם אנחנו עובדות, עיצוב חדר שינה הורים הוא הנשכח ביותר והמוזנח ביותר. קודמים לו תמיד החללים הציבוריים, כמו המטבח והסלון, בהם נמצאים רוב הזמן בני המשפחה והם הגלויים לעין האורחים. בתחילת העבודה בביתם של מילכה ורן, חדר השינה של ההורים היה האחרון בסדר העדיפויות – המהפך התחיל בעיצוב חדרי הילדים, וגלש לשאר חדרי הבית, אך לא ויתרנו. ככל שהתקדם הפרויקט טפטפנו את רצוננו לעצב גם אותו, גם אם בתקציב קטן. במקביל הבינו גם בני הזוג, כמה צריך לטפל בחלל האינטימי הזה, שנותן שקט ושלווה בסוף היום, ואין ספק שהוא לא יכול להישאר מוזנח ולא נוח.

כצעד ראשון בעיצוב חדר השינה ,הוצאנו מחדר השינה את פינת המחשב המאולתרת. אנחנו לא אוהבות לערבב שמחה בשמחה, ואם הלקוחות מסכימים – מכשירים חשמליים מוצאים את דרכם החוצה מחדרי שינה. ארון הקיר החום לא עמד להשתנות בגלל תקציב מצומצם.  כדי למתן את הגוונים החומים שהוא הכתיב, בחרנו לצבוע את הקירות בגוון אפור מעודן, ש”יקרר” את החום הזה, ויוכל להכתיב פלטת צבעים יותר מעודכנת. עבור החלון נתפר וילון שבו שילובי בדים של כותנה לבנה, תחרה לבנה, סרט תחרה וסרט סאטן. לשני בני הזוג שקוראים הרבה, הותקנו משני צידי המיטה מנורות קריאה מתכווננות בסגנון ריבוע פשוט ומינימליסטי בגוון שמנת.

עיצוב חדר שינה הורים שנשכח

למיטה, שלא עמדה להשתנות, רכשנו מצעי כותנה לבנים במראה נקי, עם כרית ארוכה מרכזית, ולהם צירפנו כיסוי מיטה ברקמת קוו’ילט בגוון אפור בהיר ניטרלי. את כתמי הצבע בחדר מספקות כריות משי ורקמה ושטיח צמר ברקמת פרחים וציפורים, שנפרש באזור המיטה. מעל המיטה תלינו שתי כרזות נאיביות ממוסגרות בגוונים מעודנים.

עיצוב חדר שינה הורים שנשכח

לשני צידי המיטה בחרנו שידות קטנות בצבע טורקיז עז, שעושות וואוו’ לחלל העדין הזה  ומשמשות אחסון לספר קריאה ולחפצים קטנים. דקורציה של פמוטים, כלי זכוכית ופרחים נותנים את הטאצ’ האחרון ומוסיפים רומנטיקה.

עיצוב חדר שינה הורים שנשכח

לטוו’יסט מודרני ושובב בחרנו במדפי ספרים נסתרים, עליהם ערמנו ספרים בליווי שתי בובות עץ צבועות.

עצוב חדר שינה הורים שנשכח

את המראה הסופי של עיצוב חדר שינה הורים משלימים מראת עץ וכיסא עץ ישן, שרופד מחדש בבד שמנת בדוגמת פרחים.

עיצוב חדר שינה קטן הורים שנשכח

Google+  נכתב על ידי ” vered shatil “

 

[ssba]