לא רק גוגל: עיצוב משרד פרסום מדליק במיוחד

משרד הפרסום “לעומק התודעה” הוא אחד ממשרדי הפרסום המעניינים בענף הפרסום.
ממשרד קטן, הופך המשרד  בשנים האחרונות, למשרד הצומח ביותר בענף.
במגזין פירמה האחרון, דורג משרד הפרסום “לעומק התודעה” במקום המכובד השביעי.

השטח הכולל של המשרד הוא כ-350 מ”ר, בהם מספר חללים ציבוריים – סלון, מטבח, חדרי ישיבות, חדרים במרחב פתוח OPEN SPACE, וחדרי מנכ”לים ומנהלים.

עסק שמעסיק עשרות עובדים מחייב יצירת סביבת עבודה נעימה ומזמינה לעובדים. עסק המזמין למשרדיו לקוחות באופן יומיומי, מחייב יצירת סביבת עבודה מעוצבת, גם להם.
בדיוק כמו שאנחנו נהנים לארח בביתנו, כך גם נרצה לארח את הלקוחות שלנו במשרד, כך שירגישו הכי טוב בעולם.
סביבת עבודה מאורגנת ומעוצבת, גורמת לעובדים תחושת שייכות, תחושה של “כיף לקום בבוקר ולהגיע למקום העבודה”, דבר שמתבטא כמובן במוטיבציה  גבוהה המשולבת בשמחת חיים של העובדים, ומכאן גם לתפוקה גבוהה לעסק.

הום סטיילינג למשרדמשרדי “לעומק התודעה” לפני המהפך

און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, מנכ”לים צעירים בעלי חוש אסתטי משובח, הרגישו לאחרונה שהמשרד שעיצבו לפני מספר שנים, צריך לעבור תהליך של עיצוב וארגון מחדש, ואיתגרו אותנו למשימה.

במשרד הפרסום הוחלט על שינוי מבנה ארגוני בחברה, כך שאנשים מדיסיפלינות שונות יושבים באותו החלל, ומשרתים יחד את אותו הלקוח. סיעור מוחות וחשיבה משותפת זה לצד זה יכולים לקרות טוב יותר, והמרחב החדש צריך היה לשרת את הצורך הזה.
מעבר לשינוי המבני הזה, היה צורך בשינוי אסתטי – הלבשת החלל מחדש.

בתחילת העבודה הוגדרה האווירה אליה רצינו לכוון: אווירה בייתית לא מעונבת, עם תחושת רצינות משולבת ביצירתיות. מראה מכובד, dignified, אך לא משעמם.
את כל הכוונות האלה יצקנו ל Reteo Chic קליל, עם פלטת צבעים שמשלבת גווני אפור וכסף, כחול אינדיגו, תכולים, לבנים, צבע עץ וכתמי צבע קטנים של כתום וורוד.

התחלנו ביצירת מעטפת כללית אחידה לכל החללים. הקירות נצבעו בצבע אפרפר בהיר.  הפרקט הלבן המיושן הוחלף בפרקט חום בהיר משגע. הקירות והרצפה המחודשים נתנו מסגרת יוקרתית אך חמימה לכל העתיד לבוא.
האלמנט הארכיטקטוני המרכזי, קורת בטון העוברת מהמטבח, דרך הסלון ולתוך חדר הישיבות נצבעה באיזור הציבורי המרכזי בכחול אינדיגו עמוק, שמדגיש אותה ויוצר קו המשכי מקשר בין שלושת החללים.

פינת הקבלה קבלה ריענון על ידי צביעת קונסטרקוציית הגבס של שני מכשירי הטלווזיה  בגוון תכול ולוגו גדול הוצמד לחזית שלה.
החלל הראשון בו נתקל כל עובד או לקוח הנכנס למשרדים הוא חלל ציבורי גדול, שמכל עבריו מתחבר לחדרי ישיבות ולחדרי עובדים.
את החלל הזה החלטנו להפוך למעין “סלון”, מקום שישמש את העובדים לאתנחתאות, מפגשים אקראיים או סיעור מוחות באווירה אחרת ואת הלקוחות המגיעים למשרדים – להמתנה נינוחה בסטייל.

עיצוב משרדים

הול הכניסה – לפני המהפך

בחרנו לרהט את הסלון בריהוט רטרו חדש, אשר משלב צורות ישיבה שונות: ספה, כורסא, כיסא נדנדה, נדנדה תלויה באוויר, פופים וכיסא. מגוון זה ממשיך את הקו הצעיר והאקלקטי, מאפשר ארגון מודולרי,
כל פעם מחדש בצורה קצת אחרת, ושינוי מהיר של החלל במקרים של אירועים לכל העובדים.

הספה המרכזית, תלת מושבית, רופדה בבד תכול ולה רגלי עץ חשוף. לצידה – כורסא המרופדת בבד כתום, בעלת קווים מעוגלים “מחבקים”, עם קפיטונאז’ כפתורים בגב שלה ורגלי עץ.
מולם – כיסא אפור כהה וכיסא נדנדה לבן המדמה את הכיסא של בעיצובם של הצמד האגדי CHALES & REY EAMES.
מתקרת  הקורה נתלתה בועה שקופה עם כריות בגוון כסוף.
שני שולחנות עץ הונחו במרכז: אחד צבוע בלבן והשני בצבע עץ טבעי.
את התמונה משלימים שני כלבי ענק בגוונים כתום וסוף. מעל כל הפינה תלויים שני אהילים זהים, הצבועים בלבן וכסוף כהה, ואת כל הרהיטים מעגן שטיח בגוון אפרפר.

עיצוב רטרו למשרד פרסום

הום סטיילינג לעסקיםהול הכניסה – אחרי המהפך

בסמוך לפינת הסלון ממוקמים שלושה הדומים בגווני כתום, ורוד ואפור, אשר, בשעת הצורך, מוזזים ומצטרפים לפינת ההסבה המרכזית.

הום סטיילינג למשרדשלושה הדומים בגוונים שונים משלימים את פינת ההסבה

מחלונות הזכוכית היוצרים מעין רצועה היקפית מסביב לפינת הסלון קולפו כל המדבקות הישנות. יצרנו עבורם דוגמא, Pattern גיאומטרי מעודכן, עם רוח צעירה ומודרנית.
מיקום המדבקה במרכז החלון יוצר חציצה בין העובדים למי שעובר מחוץ למשרדים, אך עדיין משאיר את המראה מאוורר.

סטיילינג למשרד פרסוםזכוכיות המשרדים חופו במדבקה גיאומטרית

המטבח בחברת “לעומק התודעה” עבר מהפך טוטאלי בתהליך העיצוב.

מהפך למשרד

המטבח ב”לעומק התודעה” לפני המהפך

כבכל מקום עבודה, המטבח משמש את עובדי החברה להפסקות קפה, ארוחות צהריים, מפגשים חברתיים אקראיים שבהם קורות אינטראקציות חברתיות הקשורות לעבודה ובכלל.
ב”לעומק התודעה” הוא הפך עם הזמן ל”מחסן” קטן אליו מתנקזים כל החפצים המיותרים שאין להם מקום. נוצר בו בלגן, עומס וחוסר אסתטיקה, דווקא במקום בו אמור להיות ניקיון ויזואלי שמאפשר לשבת ולאכול בכיף.

בשלב ההשראה והתכנון חיפשנו את הדרכים לתת למקום החשוב הזה לוק מעודכן עם טוו’יסט, עם אנרגיות חיוניות ומגניבות, קליל בעיצוב, שלא לוקח את עצמו יותר מידי ברצינות.
בחרנו לכוון למראה של דיינר, מקום שיהיה נוח וכיף לשבת בו, לאכול, לדבר, להקשיב.
בחרנו בפלטת צבעים המורכבת מאפור/תכול/שחור/לבן.

עיצוב משרד

לוח ההשראה בתחילת תהליך עיצוב המטבח

כשהתחיל השיפוץ יצרנו תחילה ניקיון בעיניים על ידי פירוק כל ה”טלאים” שהיו קיימים במקום: מדפים, קופסאות, דברים שהיו תלויים על הקירות,… התחלנו מקנבס נקי.

את החימום הראשון נותנת רצפת המטבח, אשר חופתה בפרקט חום מהמם, כהמשך לכל החלל הציבורי הראשי.

קירות המטבח נצבעו תחילה בצבע הכללי, אפור בהיר מעודן, המופיע בשאר חללי החברה. ארון מתכת גדול המהווה מקום איחסון מרכזי במטבי נצבע אף הוא בצבע הכללי והפך לחלק מהקירות, שקט ולא בולט.

נישה קיימת שהייתה עד עכשיו פתוחה והכילה את מכשירי המיקרו ושאר בלגן, הפכה לארון בגוון אפור מינימליסטי, שאת דלתותיו סוגרים, כך שהאיחסון אינו חשוף לעין ואינו “מלכלך” את המראה.
על גבי חלון המטבח הותקן וילון גלילה הנותן גימור אסתטי לחלון.

את פינת הישיבה החלטנו להגדיר בעזרת צבע אחד טוטאלי: כחול. מיקמנו אותה בתוך ח שיוצרים שלושה קירות, הצבועים שלושתם בכחול, מה שיוצר בוקסת צבע חזקה.

הישיבה עצמה מורכבת משתי צורות:
ספת דיינר בסגנון בוט המרופדת בבד דמוי עור תכול וכיסאות פלסטיק יצוקים בדוגמת חבלים קלועים, אף הם תכולים. ביניהם מיקמנו שולחנות צבועים לבן עם רגלי נירוסטה.
כל פינת הישיבה יושבת על גבי שטיח לינולאום בהדפסת רטרו גיאומטרית בשחור לבן.
את הטאצ’ האחרון נותנים תמונת הפינגוו’ינים הגדולה בקיר הסמוך, ומקרר ה–ו–ר–ס בסגנון רטרו חדש, הממוקם לצד פינת הישיבה.

 אנחנו מתות על מה שיצא!!! מה אתם אומרים?

הום סטיילינג למשרד

עיצוב משרד

משרדים מעוצבים משרד מעוצב משרדים מעוצבים

מטבח “לעומק התודעה” לאחר המהפך

להמשך קריאה על עיצוב משרד הפרסום היכנסו ללינקים הבאים:

http://bit.ly/2fSMJpN

http://bit.ly/2fC9BJ0

[ssba]