עיצוב חדר ילדים

עיצוב חדר ילדים הוא ה-בשורה החמה בתחום ההום סטיילינג.

ילדים, בדיוק כמונו, המבוגרים, רוצים גם הם לחיות בסביבת מגורים מעוצבת, מיוחדת ונעימה. סביבה זו משפיעה עליהם בכל תחומי החיים: בשינה ובהכנת השיעורים, באירוח חברים ובמשחק. לא פעם אנחנו שומעים אמא מספרת, שהילד שלה לא הסכים להזמין חברים לבית שלו במשך חודשים ארוכים. לאחר תהליך העיצוב והמהפך, הוא פתאום מבקש להזמין חבר! לילד, כמו לכל לקוח אחר, יש פנטזיות וחלומות אותם הוא רוצה להגשים בחדר שלו, בממלכה האישית והפרטית. הכיף הגדול הוא שהילדים לא איבדו את הדמיון, המעוף, האהבה שלהם לצבע, והתעוזה: ילדה אחת מבקשת נדנדה בחדר, אחרת רוצה “חדר של נסיכות, אבל שיהיה בו גם שחור”, וילד נוסף מבקש “משהו שקשור למכבי תל אביב”. אנחנו “עפות” על הכיוונים המדהימים האלה, זורמות איתם ומנסות להגשים את הפנטזיה והחלום.

עיצוב חדר ילדים

האתגר של עיצוב חדר ילדים הוא לגשר בין כל החלומות האלה לבין רצונות ההורים, שכמובן מבקשים שנדאג לצרכי היומיום, שהם must גם בעינינו: פינת שינה מדוגמת, שולחן נוח ללמידה ולהכנת שיעורים, איחסון לבגדים/צעצועים/ספרים, וסביבה נעימה לאירוח.

האם זה אפשרי? אז זהו, שכן.

בתחילת כל עיצוב חדר ילדים אנחנו משוחחות עם הילד ועם הוריו, לוקחות את כל האינפורמציה הזאת ובונות ממנה קונספט מדליק, יוצא דופן אבל גם מעשי.
אנחנו בוחרות בסקלת צבעים המתאימה לרעיון, אשר תיצור תחושה נעימה, רכה ועוטפת בחדר. אין כמו צבעים להכניס חיים וחיוניות לחדרים.
בעבודות שלנו אנחנו מנסות “לצאת מהקופסא” של גווני השמנת והלבן. בכל עיצוב חדר ילדים אנחנו נותנות דגש צבעוני בהתאם לילד, למה שהוא אוהב.

עיצוב חדר ילדים

בהמשך התהליך תטופל מעטפת החדר: הקירות, התקרה והרצפה, על ידי צבע, טפט, פרקט, וכדומה. פלטת הצבעים שבחרנו עבור עיצוב חדר ילדים תמשיך לתוך בחירת הצבעוניות של הריהוט, הווילונות, השטיח, כריות הנוי, התמונות ושאר פריטי הדקורציה האמורים לייצר את ההרמוניה בחלל. לאחר רכישת כל הפריטים יגיע השלב המרגש ביותר של העמדת כל דבר במקומו, ליצירת המראה ה מ-ו-ש-ל-ם.

עיצוב חדר ילדים

 עיצוב חדר ילדים יכול להיות תהליך קצר, שמהפך אמיתי בסופו, הפיכת חלל סתמי למזמין וחמים.

מומלץ לא רק למבוגרים…

לעוד חדרי ילדים בעיצובנו, לחצו על הלינק הבא

https://www.roomstyling.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA/