צבע השנה לשנת 2017 – איך אפשר ליישם אותו בבית בקלות

אוהבים ירוק? כדאי מאד שתאהבו, כי הוא הולך ללוות אותנו בשנת 2017 בכל תחומי העיצוב: אופנה, תעשייה ועיצוב הבית.
בכל שנה בוחרת פנטון, חברת הצבע הגדולה בעולם ומשפיענית בתחומי אופנה ולייף סטייל, את הצבע הנבחר של אותה שנה. והפעם:  Greenery, ירוק שהוא שילוב בין ירוק תפוח לירוק ליים, צבע שמשדר רעננות, התחדשות והתעוררות.
לפי חברת פנטון (ובתרגום חופשי) GREENERY הוא “…צבע שמביא לנו הרגעה ועידוד בתוך סביבה פוליטית וחברתית גועשת… GREENERY מסמל את הקשר המחודש  שאנו מחפשים עם הטבע, אחד עם השני, ועם מטרה גדולה יותר”.

הירוק הזה הוא צבע מאתגר למדי כשבאים לשלב אותו בהום סטיילינג לבית, אבל גילינו שאם משתמשים בו במינונים מדודים, הוא יכול לעשות upgrading לכל חלל. מהרגע שנכנסים הביתה, הוא יכול להכניס הרבה חיות ואנרגיה טובה לכל חדר.

עיצוב הבית

 GREENERY משתלב מעולה עם סקלות צבעים מודרניות, בהן יש הרבה גוונים לבנים ואפורים,  ומוסיף טאצ’ לרהיטי עץ טבעי בכל הגוונים.

בפינת האוכל הוא יכול להופיע בבד הריפוד, בקבוצת אגרטלים בגבהים שונים או בתמונה בה הירוק דומיננטי.

בתים מעוצבים

         TRENDLAND             THE ENGLISH ROOM          SF GIRL BY BAY

 

 בחדר המגורים, המקום הכי BUSY בבית, הירוק הזה מפיח חיים ואנרגיה בכריות דקורטיביות ע”ג  הספה, בקבוצת עציצים עם צמחים מסוגים שונים או, לאמיצים שבינינו, בספה ירוקה עם נוכחות.

  בתים יפים

 PLANETE DECO                BRIT+CO

מה שאותנו מקסים ב GREENERY והופך אותו לצבע מתוחכם הוא, שניתן לפזר כתמי צבע ממנו באלמנט קטן שעושה את ה”קטע” העיצובי בחלל, לצד צבעים חזקים כמו ורוד פוקסיה, כתום אוו צבעים רגועים יותר כמו חומים ולבנים

 עיצוב סלון

   CONCEPTS AND COLORWAYS              CASA DO PASSADICO

FLORIANE LEMARIE               CONCEPTS AND COLORWAYS

 והכי-הכי פשוט ומתבקש בהמשך לרוח הירוקה הזו, לייצר לנו פינה אחת מלבלבת בבית.  קטנה או דומיננטית, שתעשה לנו טוב, ותביא אנרגיות טובות לשנה הקרובה.  אנחנו מבטיחות לעשות את זה בבתים שאנחנו מעצבות…

עיצוב בתים

 A TODO CONFETTI               CONVOY              MYDOMAINE

[ssba]