הום סטיילינג בגוון רטרו מחודש, חלק ב’

טלי הגיעה אלינו חדורת נחישות ורצון , כשהמטרה היא: הום סטיילינג לכל דירתה המקסימה, כולל הום סטיילינג לחדר שינה. מלבד זמן ותקציב שדורש תהליך כזה, הוא דורש גם עקשנות והתמדה ורצון אמיתי (!) לעבור את השינוי ולהיות חלק ממנו.

בחדר השינה טלי לא ידעה בדיוק להסביר מה מפריע לה. כמו בשאר חדרי הבית, היא רצתה תחושה של “בית” שהייתה חסרה לה,  משהו פשוט לא עבד, לא הרגיש לה נעים ונכון.

תמונה1

אנחנו חשבנו שסידור הרהיטים בו הוא קריטי בגלל שהחדר צנוע במידותיו. פעולה פשוטה כמו שינוי מיקום המיטה פתחה את החדר ונתנה לו תחושת מרחב גדולה יותר.

 טלי בקשה בחדר השינה צבע-צבע-צבע, אבל כזה שניתן לחיות איתו בשלום. בחרנו בפלטת צבעים המורכבת מאפור/תכול ים/לבן, עם כתמי טורקיז, וורוד, צהוב ואדום.

את קירות החדר שנותנים את המעטפת הכללית לכל רהיטי החדר החלטנו לצבוע בשני גוונים, תוך כדי חלוקת הקירות לשניים: אפור בהיר בחלקם העליון ותכול ים נעים בחלקם התחתון.

תמונה2

את המיטה עצמה החלטנו שלא להחליף: היא עשויה מתכת וצבועה בצבע תכול וחשבנו שניתן לעבוד איתה וליצור באמצעותה מראה מדליק.
מעל המיטה נתלה גוף תאורה תכול עשוי פח, ולצידי המיטה הותקנו שני גופי תאורה צמודי קיר תואמים.
לצד המיטה מיקמנו שתי שידות צד לבנות. על גבי המיטה פרשנו כיסוי מיטה בגוון אפרפר בהיר נייטרלי עם שלוש כריות צבעוניות. מעל המיטה נתלתה מנדלת עץ בעבודת יד בגוון צהוב עז ועל גבי הרצפה הונחו שני שטיחי קש צבעוניים.
כל הפריטים מרכיבים ביחד צבעוניות כייפית, צעירה וקלילה.

תמונה5

מבחינת הריהוט בחדר החלטנו להוציא גם את ארון הבגדים הגבוה ולהחליפו בשידת מגירות מודרנית ונקייה במראה שלה בגוון לבן, מה שפתח את קו הראייה בכניסה לחדר ואוורר אותו.
מעל השידה נתלו שתי תמונות ממוסגרות, שהוזמנו מחו”ל, ועל גביה מוקמו חפצים דקורטיביים.

תמונה3

בחדר יש חלון מקסים שמכניס אור יום מעולה והיה עד עתה מוסתר חלקית על ידי רהיט ישן.
את האחרון החלפנו ביחידת אחסון נמוכה נוספת דמויית ספסל, לנעליים ושאר חפצים, תואמת בצבעה הבהיר לשידת המגירות הגבוהה.
הווילון שנתפר על פי מידה מחמם את החלון מבחינת המראה ומוסיף לתחושה האינטימית של החדר. על גבי השידה שמנו עציץ רקפות ומעט צדפים להשלמת הצבעוניות והמראה.

תמונה4

נו… ומה בסוף? בסוף הפרויקט, לאחר התקנת הווילונות, קיבלנו את הסמס הבא: “בנות, אני גרה בדירת בוטיק!”

[ssba]