הום סטיילינג בשחור לבן לחדר של נערה מתבגרת

הום סטיילינג בשחור לבן לחדר של נערה מתבגרת

אתם מכירים את זה שהילדה הופכת כבר לנערה, והנערה כבר בת 17, ופתאום החדר כבר ממש-ממש “קטן עליה”? כל צרכיה השתנו והחדר עדיין נשאר חדר של ילדה קטנה.
כשהורי הנערה ביקשו מאיתנו לבוא לפרויקט הום סטיילינג בדירה כולה, שידרוג החדר שלה היה אחת המשימות.

התחלנו מלבחון את המבנה הכללי של החדר ודבר ראשון החלטנו לשנות את החלונות הקטנים האלה, שפנו לנוף הגינה, אבל חסמו אותו להיכנס ולשטוף את החדר. לפעמים בהום סטיילינג אפשר ורצוי להיכנס לפרויקט שיפוץ קטן, של הריסת קיר, בניית קיר גבס או הגדלת חלון כמו במקרה הזה. הקיר המפריד בין שני החלונות נהרס ובמקומו הותקנו חלונות גדולים שפותחים את החדר לאור ולנוף.

תמונה1

 על מנת לתת לחדר מראה בוגר ומעודכן בחרנו בפלטת צבעים של שחור-לבן ונגיעות בירוק פיסטוק וורוד פוקסיה. שלושה מקירות החדר נצבעו בלבן “מלוכלך” וקיר אחד נצבע בירוק פיסטוק. פס הבטון מעל החלונות חופה בטפט שחור לבן בדוגמת זברה. לחלונות נתפרו וילונות רומאים אטומים מבד בגוון שמנת.

DSC_5401

ארון הבגדים הגדול והחום, שתפס קיר שלם מהחדר, כבר לא השתלב טוב וצריך היה לעבור מתיחת פנים. מצד שני הוא סיפק מקום איחסון גדול ומעולה. הנערה רצתה שולחן כתיבה, בכל זאת כיתות יא-יב הן שנות הבגרויות, אבל לא רצתה שהשולחן יהיה רהיט נוסף,  שיתפוס עוד מרחב בחדר.

תמונה2
הצענו לוותר על חלק מהארון לטובת הספרייה והשולחן. הורדנו את הידיות הישנות, הוספנו מדף רחב יותר שיצר את השולחן, וקיבלנו מענה לכל הצרכים- רוב הארון נותר לאיחסון בגדים, נוספו מדפים פתוחים לספרי לימוד, קלסרים וכו’,  ונוצר מקום בו אפשר לשבת עם חבר/ה וללמוד.
את גוף הארון בחרנו להלבין במספר שכבות צבע ולהשלמת המראה הנקי שילבנו ידיות שקופות שנתנו לארון מראה צעיר יותר. את טפט בדוגמת עור זברה שחור לבן מחפה את הקיר בקרבת השולחן.
למראה “קולי” הדבקנו על גבי הארון מדבקת שפם טרנדית מדליקה.

תמונה3

שני כיסאות במראה רטרו ניקנו בשוק הפשפשים.
את המראה משלימות קופסאות איחסון בוורוד פוקסיה, שתפקידן לשמור על הסדר, עד הבלגן הבא…

תמונה4

שלא כמו בהרבה חדרי ילדים, החדר הזה היה גדול ומרווח ומיטה זוגית לגמרי באה בחשבון. היא נקנתה בשיתוף עם הנערה, שרצתה מיטה בהירה ומרווחת.
לטקסטיל למיטה בחרנו בכיסוי מיטה מפוספס שחור-לבן, כרית גב ארוכה לבנה ושתי כריות צמר בלבן ואפור. בובה ענקית צהובה מוסיפה כתם צבע והומור.

תמונה5

ליצירת פינה נוספת בחדר, בסמוך למיטה, רכשנו שידת איפור בסגנון וינטאג’ עם מראה אליפטית שנתלתה מעליה. כאן יכולה הנערה לאחסן את אביזרי האיפור, בשמים, תכשיטים ושאר אקססורייז. שטיח גדול בגווני שחור-לבן נותן רקע לכל הרהיטים ומשלים את מראה החדר.

תמונה6

לפינה נוספת נבחרה ספת נוער בגוון אפור עם כריות, וזו יוצרת פינת אירוח לחברים.
גוף תאורה אשר מורכב משלוש נורות ליבון גדולות חשופות נתלה במרכז החדר, ותמונת זברה בשחור לבן מוקמה על אחד הקירות.

DSC_5394

[ssba]