לישון בסטייל: עיצוב חדר שינה בתקציב שפוי

בואו נודה על האמת… חדר השינה שלנו הוא לא בדיוק המקום ה – מעוצב בבית שלנו…

חדר השינה הזוגי שלנו הוא אחד מחדרי הבית הפנימיים והנסתרים ביותר: האורחים לא נכנסים אליו, הילדים לא משחקים בו  (בדרך כלל…) וכמעט בכל בית ההשקעה בעיצוב שלו מינימלית.

דווקא המקום האינטימי ביותר שלנו, אליו אנחנו מגיעים בסוף היום לטעון מצברים, ובו נרצה למצוא שקט מכל רעשי היומיום – דווקא אותו אנחנו מזניחים.

הסיבה כנראה מצויה בעובדה שאנחנו מעדיפים להשקיע תקציב בעיצוב החדרים בהם אנחנו מבלים את רוב שעות היום – הסלון, המטבח ופינת האוכל. זהו המרחב אליו נחשפים האורחים שלנו, וחשוב לנו שקודם כל הם יהיו מטופחים!

אז יש לנו להציע לכם אלטרנטיבה – עיצוב חדר שינה בתקציב שפוי, בלי לשבור תכניות חיסכון 🙂

בחדר השינה של קרן קיבלנו השראה מהלקוחה המהממת שלנו: צעירה, קרייריסטית, ואנרגטית. המטרה הייתה לעצב עבורה חדר שינה נשי ורומנטי, אבל יחד עם זה צעיר וקליל, ובתקציב שפוי ואפשרי.

עיצוב חדר שינה בדירה בהרצליה

חדר השינה לפני המהפך

 

הום סטיילינג לחדר שינה רומנטי ונשי עם נגיעות רטרו

חדר השינה אחרי המהפך

בשלב הראשון בחרנו יחד עם קרן סקלת צבעים אשר משלבת גוונים פסטלים, רכים כמו אפור בהיר, וורוד עם אפור כהה, לבן, זהב, ונגיעות של שחור וזהב.

הום סטיילינג לדירה בסגנון רטרו

את כל מעטפת החדר, הקירות, צבענו בצבע בז’ עם נגיעות של גוון אפור בהיר, כדי לתת אווירה חמה לכל הריהוט ופרטי העיצוב שיגיעו בהמשך.

בחרנו בדגם של מיטה עם גב מרופד בגוון אפור כהה ומיקמנו אותה מתחת לחלון החדר, בהסטה מפתח הכניסה לחדר – אנחנו מעדיפות שמיטה לא תהיה ממוקמת מול דלת .

הום סטיילינג לחדר שינה רומנטי ונשי עם נגיעות רטרו

הקיר שעל גביו נשענת המיטה הוא המראה הראשון אותו רואים כשנכנסים לחדר, וממנו רצינו ליצור קיר “פוקוס פוינט”, קיר שעושה “קטע” בחדר ותופס את העין כשנכנסים אליו.

לשם כך יצרנו על גביו “טפט” של נקודות מוזהבות על ידי הדבקת מדבקות קיר קטנות. ניתן להשתמש במדבקות כאלה, בדגמים שונים (כוכבים, טיפות, צלבים) בכל מיני צורות של סידור על גבי הקיר: שורות מסודרות, טורים מרווחים וכו’. אנחנו בחרנו בסידור חופשי.

עיצוב חדר שינה נשי ורומנטי

הום סטיילינג לחדר שינה רומנטי

 לצידי המיטה התאמנו שידות צד תואמות בסטייל רטרו-לייט, משולבות עץ טבעי וצבע לבן, ועליהן – מספר חפצים דקורטיבים.

הום סטיילינג לחדר שינה רומנטי, נשי ומודרני

 כדי להשלים את המראה הרומנטי בחרנו טקסטיל בטקסטורות שונות וחומרים רכים שונים: כיסוי מיטה אפור כהה בדוגמת פפיטה, ועליו כריות וורודות בפרווה, כותנה ומשי. סט מצעים לבנים עם כיתוב מגניב ושטיח פרווה לבן השלימו את המראה.

עיצוב חדר שינה רומנטי

לחלונות החדר הזמנו וילונות בתפירה לפי מידה, עשויים בד וואהל חצי שקוף בגוון לבן, מה שמרכך ומשלים את התמונה.

הום סטיילינג לחדר שינה רומנטי ונשי בגוונים פסטלים רכים

על גבי הקיר תלינו זוג תמונות ממוסגרות בסגנון רטרו.

הום סטיילינג לחדר שינה רומנטי ונשי עם נגיעות רטרו

לצד המיטה יצרנו פינת איפור/פינוק, עם מגירות לאחסון חפצים קטנים. בחרנו בשידת מגירות צרה, מרחפת מעל הרצפה, מותקנת מקיר. לה התאמנו כיסא לבן מדליק מדגם איימס, ומראה עגולה ללא מסגרת, הכל במראה נשי-רטרו-לייט.

הום סטיילינג לחדר שינה בהרצליה

הום סטיילינג לחדר שינה קליל שעושה חשק לחזור הביתה בסוף כל יום…

צילומים: ציפי וילמובסקי, אימג’ צלמים.

[ssba]