עיצוב חדר שינה

 עיצוב חדר שינה עושה טוב לזוגיות… וזו עובדה!!!

הום סטיילינג לחדר שינה

חדרי שינה כבר מזמן לא נועדו רק כדי לישון, הם הפכו עבור הורים רבים למקום המפלט משאר בני הבית, לממלכה הפרטית שלהם, בה אפשר לקרוא ספר בשקט, לצפות בטלוויזיה בתכנית שאנחנו (!) רוצים והוא בלי ספק החדר האינטימי ביותר בין חדרי הבית.
הרגע הזה בו אתם מרשים לעצמכם להשיל את האחריות, להיות לרגע אתם עצמכם עבורכם ולא עבור אף אחד אחר, רגע של מנוחה, הרגע הזה יכול להיות רגע קסום אפילו יותר אם השקענו בתהליך של עיצוב חדר שינה.

מוזר, אבל אצל רוב הזוגות שהפכו למשפחה, עיצוב חדר שינה הופך להיות בסוף סדר העדיפויות. שאלתם את עצמכם פעם איך זה אצלכם? בבית שלכם?
כשמעצבים את הבית, בדרך כלל החדרים שזוכים לפינוק ראשונים הם המרחבים הציבוריים: הסלון, פינת האוכל והמטבח. אותם כולם רואים ובהם מתרחש רוב רובו של היומיום.
שניים בסדר העדיפויות מגיעים חדרי הילדים והמשפחה ובסדר עדיפות אחרון – אנחנו, חדר השינה שלנו.
כבר קרה לנו שנכנסנו לתהליך של עיצוב בית ללא רצון של בני הזוג לטפל בחדר השינה שלהם, ושמחנו כשהצלחנו לא לוותר על עיצוב חדר שינה לבני הזוג לפני סיום תהליך ההום סטיילינג. היום הם יודעים שמזל שלא וויתרו עליו!

חשוב לדעת שתהליך עיצוב חדר שינה יכול להיות תהליך מהיר ולא מאד יקר, תהליך המייצר אפקט משמעותי לחיי הזוגיות שלכם.
עיצוב חדר שינה בסגנון רומנטי, מינימליסטי, כפרי, יוקרתי, אקלקטי או עיצוב חדר שינה בסגנון רטרו יכול להיות תהליך שיביא אתכם לסיום מתוק ליום עמוס וגדוש אחריות.

img-109

עיצוב חדר שינה מתחיל בהגדרת החלומות והפנטזיות שלכם, בני הזוג, וממשיך ביצירת האווירה הנכונה באמצעות צבעים, טקסטורות, חיפוי לקירות ובחירת התאורה הנכונה.
המיטה הזוגית מהווה את נקודת הפוקוס המרכזית בחלל וחשוב שתתאים לבני הזוג מבחינת נוחות שינה, קריאה או צפייה בטלווזיה, אם קיימת כזו בחדר.
בין הפריטים שאנחנו מחליטות עליהם בתהליך ההום סטיילינג,  קיים לדוגמא, כיסוי המיטה שיכול להיות דרך נפלאה לייצר סדר, הרמוניה ואווירה מרגיעה אם תקדישו מספר דקות בכל בוקר לסדר את המיטה.

אז בפעם הבאה כשאתם מחליטים להשקיע בעיצוב הבית, אל תוותרו על עיצוב חדר השינה הזוגי שלכם.
מה שבטוח – יהיה לכם כיף לחזור לחדר מעוצב בשעות הערב והלילה …

לגלריית התמונות שלנו, בה תמצאו עבודות הום סטיילינג לחדרי שינה בעיצובנו, לחצו על הלינק הבא

https://www.roomstyling.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA/