עיצוב פינת אוכל

הום סטיילינג לפינת אוכל לדירת יוקרה בקרית אונו

עיצוב פינת אוכל הוא אחד השלבים המשמעותיים, בעינינו, של עיצוב הבית.

השלישייה המנצחת בכל בית מורכבת מהמשולש הנוצר בין המטבח, פינת האוכל והסלון.

בבתים רבים בישראל שלושת החללים הללו מחוברים יחדיו בחלל אחד משותף. לרוב הם ממוקמים בחלל הכניסה לבית, והם המראה הראשון שנגלה לעין כשנכנסים לתוכו.
עיצוב כל שלושת המקומות המרכזיים והחשובים הללו משפיע על האווירה שנוצרת בהם ויוצר את החוויה שעוברת על כל מי שנכנס לתוך הבית, בני הבית או אורחים.

עיצוב פינת אוכל הוא משמעותי בהשפעה שיש לו על חיי היומיום של המשפחה. בפינה הזו מתרחשים סוגים שונים של אירועים והיא צריכה להתאים להם: בארוחות סביב פינת האוכל נערכות שיחות יומיומיות על כל מה שעבר עלינו, סביב פינת האוכל אנחנו מארחים באירועים משמחים, בבתים רבים יושבים סביבה ילדי הבית להכין שיעורי בית.
עיצוב פינת אוכל יתחיל עם הגדרת הצרכים של בני הבית ואופיים. בהתאם לכך ניתן לבחור את פלטת הצבעים שמתאימה לפינה, את סגנון העיצוב שלה, את גודל השולחן ומספר הכיסאות הנדרש ואת אופי כל הפינה.

עיצוב פינת אוכל

 

 

 

 

כמו בכל פינה אחרת בבית, עיצוב פינת אוכל יכול להיעשות באינספור סגנונות: החל בפינת אוכל מודרנית בעלת קווים נקיים ומאופקים עם דקורציה מינימליסטית; פינת אוכל בסגנוןשאבישיק רך ורומנטי עם ריהוט בעל קווים עגולים וכפריים וצבעוניות פסטלית; או פינת אוכל דרמטית, בצבעוניות עזה וחזקה יותר ובפרטי דקורציה עמוסים וכבדים יותר במראה שלהם. הכל בהתאם ליושבי הבית וטעמם.

 

img_23 (Custom)

מתי מגיע השלב בו יש לקדם את עיצוב פינת האוכל? בדרך כלל תהליך זה קורה כשנכנסים לדירה חדשה ואת פינת האוכל רוצים לעצב כחלק מכל הבית החדש, כשצרכי המשפחה והבית משתנים וצריך להתאים את עיצוב פינת האוכל לשאר הבית או פשוט כשכבר עייפים ממראה הפינה הקיימת ומסביבתה, ורוצים לשדרג את המראה שלה ולרענן את האווירה שבה.

עיצוב פינת אוכל מתנהל במספר שלבים: בשלב ראשון אנחנו מנהלות שיחה ומאפיינות את הצרכים, הרצונות והאהבות של הגרים בבית. אחר כך אנחנו מתחילות בסיעור מוחות ובפינג פונג עיצובי וכל הסטייל והקונספט העיצובי של הפינה מתחיל לקרום צורה  וכיוון מוגדרים. בשלב הבא אנחנו יוצאים יחד לימי קניות ורכישות והשלב האחרון הוא ביצוע של ההתקנה ומיקומי הריהוט/תמונות/אקססורייז וכו’.

הום סטיילינג לפינת האוכל הוא תהליך קצר יחסית וממוקד ויכול להביא הרבה אנרגיה טובה לבית וליושביו.

נשמח להיות שותפות לעיצוב פינת האוכל שלכם!!!

 

 

 לעוד פינות אוכל בעיצובנו, לחצו על הלינק הבא

https://www.roomstyling.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA/