עיצוב פנים הום סטיילינג יוקרתי לבית

 

לפני-סלון ופינת אוכל

דיברנו, הסברנו, הדגמנו, ניסינו לשכנע, התחננו, איימנו, כלום לא עזר: “קירות לבנים, זה מה שאני רוצה! שום צבע אחר! רק לבן!” לראשונה בחיינו המקצועיים לקוח שלנו, או יותר נכון לקוחה, לא הסכימה לצבוע את קירות דירתה בשום צבע מלבד לבן, לבן-לבן, כזה צחור, טהור, סטרילי. המראה עליו היא פנטזה היה של דירה לבנה באקסטרים, ללא צבעים, ללא גוונים, רק לבן.  אז הנה אנחנו מציגות לכם הום סטיילינג לבית יוקרתי בקרית אונו, שלא תרצו לפספס.

קרן בעלת הדירה היא אישה מהממת, תוססת ומלאת אנרגיה, מותגיסטית בכל רמ”ח אבריה, שפנתה אלינו בעקבות המלצה חמה, כשהמטרה: עיצוב פנים הום סטיילינג לדירה חדשה באחת מהשכונות החדשות בקריית אונו. אקדמאית בעלת תואר שני העוסקת בתחום של לקויות למידה  אשר לקראת הפיכתה לאם, היא הרגישה שהגיע הזמן להפוך את הדירה ל”בית”, גם לה וגם לתינוק החדש שעמד להגיע.

הבסיס כבר היה קיים: רצפה באפור בהיר, קירות לבנים חדשים ומטבח לבן (!).  הדירה הייתה ריקה לחלוטין מרהיטים ומחפצים, ועכשיו הגיעה השעה לתת לה אופי ולחמם את האווירה.  קיימנו עם קרן מספר שיחות, במהלכן הסתמן הכיוון העיצובי שיעשה לה טוב: קו נקי, מודרני, מינימליסטי ויוקרתי, בלי עומס והסחות דעת מהעיקר. היא רצתה מראה שיעשה לה שקט בעיניים וירגיע אותה בסופו של יום, כשהיא חוזרת הביתה. את המגבלה הרצינית של הקירות הלבנים לקחנו כאתגר, והצלחנו לשכנע את אותה לתת את כתמי הצבע באקססורייז, שהגוונים שלהם יהיו פסטליים מעודנים.

 חשוב היה לנו לתת לדירה שיק אירופאי-לייט מתוחכם, שתואם את סגנון חייה של קרן, ואת אהבתה לעיצוב ואסתטיקה. כל החלל של הסלון, פינת האוכל והמטבח בדירה הוא חלל פתוח ומחובר, והמטרה שלנו הייתה ליצור לכל איזור מראה ייחודי משלו, לאפיין אותו באקססורייז ולהעניק תחושה יותר אינטימית ומובחנת.

לאיזור הסלון עשה את זה בקלות שטיח הצמר האפור, ש”סימן” את שטחו, והפריד אותו מפינת האוכל.
לתאורת חלל הסלון ניתלה במרכז הסלון גוף תאורה תיקרתי מודרני בצורת תלתן גדול, כשבסמוך לפינת האוכל, במעבר, תלוי אותו גוף תאורה, רק קטן יותר. ווילונות חצי שקופים, ארוכים, בגוון אפור בהיר, אשר מרככים את האור הישראלי ויוצרים רקע מקסים לכל הריהוט.

 

img_037

כמערכת ישיבה נבחרה מערכת יוקרתית אפורה של המותג Noe’ Duchaufour להביטאט. צורתה האורגנית עם קוים מעוגלים ותיפורים מודגשים לגמרי עשו לנו את זה. מתוחכמת אבל שקטה, לא “שופוני”. אליה חברה כורסא תואמת, אותה ריפדנו בשני גוונים של אפור. על גביהן הונחו כריות עגולות בוורוד בייבי בהיר וכרית מלבנית אפורה. לפינת הישיבה הזו נבחר שולחן לבן בעיצוב רטרו של המותג Inga Sempe’, בדוגמת טיפה, ששובר את הכיוון האפור ונותן כתם בהיר במרכז החדר.

ספה+כורסא

מעל הספה מיקמנו תמונה גדולה של קבוצת פינגווינים מהממים, בגוונים של שחור-לבן-אפור-וקצת צהוב, אותה פיתחנו בשיטת הדפסה מיוחדת, עם גימור מבריק.

img_061

למזנון בחרנו מתוך קולקציה של הביטאט שני מלבנים מינימליסטים בשני צבעים, אפור ולבן, שניתלו אחד בסמוך לשני, בהסטה קלה.  מעל המזנון מיקמנו את הטלוויזיה כשהיא ממורכזת, ומשני צידי מדפים מודרניים מבריקים, גם הם במראה מעוגל ו…לבן. מעל המזנון ניתלו שני גופי תאורה לבנים שנותנים בשעות הערב תאורת אווירה נעימה. על גבי המזנון והמדפים הנחנו חפצים שבחרנו מביקור בחנויות מגוונות.

מזנון וחפצים

בסלון היה צורך דחוף ביצירת מקומות איחסון לספרים. לשם כך השתמשנו במבנה הקירות הקיים.
לנישה שהייתה קיימת בסלון, תכננו עם נגר מדפים בצורת ח הפוכה, שנצבעו בלבן מבריק. על גביהם סידרנו את כל ספרי הקריאה והדיסקים שעד עכשיו היו ארוזים בארגזים. סידור לפי צבעי הכריכות של הספרים נתן פיניש מדליק ועשה סדר בעיניים.

נישת ספרים

להשלמת המראה של הסלון הוספנו פוף סרוג בורוד בייבי וצמחייה בתוך עציץ ורוד תואם.

img_063

בפינת האוכל היה עד עכשיו שולחן עגול של איקאה, שבגלל גודלו וצורתו חסם את המעבר למטבח ולא התאים לאירוח נוח. עיצוב פנים יוקרתי לסלון או לפינת אוכל מכיל בתוכו תכנון מיטבי לא רק של הום סטייל , אלא גם של מיקום והעמדת רהיטים.

פינת האוכל לפני

החלפנו אותו בשולחן מלבני, עשוי חומר פולימרי סינטטי  בגימור מבריק, ש”פתח” את המעבר למטבח. ביום-יום יכולים לשבת סביבו עד ארבעה אנשים לארוחות קטנות, ובאירוח רציני יותר הוא נפתח. את כיסאות פינת האוכל שהיו לא החלפנו. אהבנו את הקווים העגולים שלהם, את הפס השחור שבהם ואת ההתאמה שלהם לשולחן החדש.  אין סיבה להחליף רהיטים קיימים אם הם מוצלחים.

img_051

לתאורה בפינת האוכל נבחר גוף תאורה תיקרתי בצורת פעמון לבן חלבי.
את עיצוב פינת האוכל סוגרים שלושה פוסטרים בהדפסת שלושה לבבות גרפים ומינימליסטים. מסגרת שחורה בצורת קופסת זכוכית נותנת להם פיניש יוקרתי ומעניין. בחרנו לתלות את התמונות בצורת ר בשני קירות פינת האוכל, מה שיוצר עניין ותוחם את הפינה. בפינה הזאת כל הוספת כתם צבע בצורת פרחים – עובדת נפלא!

פינת אוכל

לבר הישיבה הלבן שהיה כבר קיים התאמנו שני גופי תאורה תואמים לפינת האוכל.

בר

לקיר הסמוך לבר הוספנו שתי תמונות בגודל בינוני בהדפסה מבריקה, עם דימויים מודרניים: מקרונים וגביע גלידה, שתיהן בגוונים פסטלים רכים.

 

img_058

 

עיצוב פנים יקורתי לדירה מכיל בתוכו אלמנט של עיצוב מטבחים. למטבח עצמו, שכולו מחופה לבן, כולל שיש קיסר לבן,  בחרנו תאורת ספוטים מתכתית, המתאימה לעבודה ובישול. שעון בוורוד בייבי נאיבי וכלי אחסון משלימים את המראה.

img_055

בין שלושת החללים: הסלון, פינת האוכל והמטבח, מיקמנו שני שטיחים מבית הביטאט, באריגת עיגולים באפור-לבן, שמוסיפים עוד קריצה לחלל כולו.

img_056

 

 

Google+  נכתב על ידי ” vered shatil “

 

 

 

 

[ssba]