ציבורי ומסחרי

עיצוב משרדים היא ה-בשורה בשוק המסחרי.

אם אתם מגיעים בבוקר לעבודה, ומרגישים שהמשרד לא גורם לכם לחייך כשאתם נכנסים אליו… יכול להיות שאנחנו צריכים לדבר על עיצוב משרדים.

בואו נחשוב על זה רגע: את רוב שעות הערות שלנו אנחנו מבלים במקום העבודה… ולא תמיד מרחב העבודה שלנו נעים ומזמין, מה שמשפיע על מצב הרוח ועל תפוקת העבודה שלנו.

אנחנו מאמינות שמרחב סביבת עבודה מאורגן ומעוצב משפיע בסופו של דבר על תפוקת העבודה שלנו. כשהחדר שלנו מסודר, צבוע, מרוהט, מעוצב, הקירות לא חשופים, לכל דבר יש מקום… אז ההרגשה שלנו טובה ותפוקת העבודה עולה…

אז הום סטיילינג לעסקים הוא תהליך ממש דומה לתהליך ההום סטיילינג לבית… רק מותאם למשרדים/עסקים. לא תמיד יש צורך בשיפוץ החלל, אבל להרבה משרדים/עסקים יש צורך בסטיילינג! כלומר הלבשת החלל.

התהליך הוא קצר, ממוקד ועלותו שפויה.

עיצוב משרדים במרכז

התהליך מתחיל במסגרת החלל, הכוללת צבע לקירות (אם הקירות שלכם לבנים אז יש לנו על מה לדבר), טפטים או מדבקות קיר, ריצוף או הנחת פרקט, ריהוט (שולחנות, כיסאות, מחיצות אם החלל הוא 0pen Space, ספות המתנה, כורסאות, פופים ועוד), טקסטיל (וילונות, שטיחים, כריות), תאורה ודקורציה (מדפים, תמונות, אקססורייז) עד הפרט האחרון…

 חלל קיים יכול לעבור שדרוג משמעותי, ללא צורך בעיצוב פנים.  עיצוב העסק מחדש, שלא תוכלו להישאר אליו אדישים.

אז אם לעסק שלכם נדרשת “מתיחת פנים”, הום סטיילינג לעסקים הוא פתרון מצויין עבורכם. גם מבחינת זמן הפרוייקט וגם מבחינת המשאבים הנדרשים.

הום סטיילינג לעסקים- מהפך ושדרוג גם לחיים המקצועיים שלכם.

לעוד משרדים בעיצובנו, לחצו על הלינק הבא

https://www.roomstyling.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA/