צבע השנה 2023 כבר כאן

צבע הוא אנרגיה טהורה!!!
הוא סובב אותנו, משפיע עלינו בכל מרחבי החיים והנפש ומניע אותנו בדרכים שונות: בבית שלנו, במקום העבודה, במרחב הציבורי או בנופש בטבע.
מידי שנה בתחילת חודש דצמבר, חברת פנטון בוחרת את צבע השנה שלה, תוך שהיא בוחנת אספקטים תקופתיים. הגוון יהיה זה שלדעת מומחי החברה ישקף בצורה המדויקת ביותר את רוח התקופה בה אנחנו חיים.

אלה היו הבחירות הקודמות של פנטון לאורך השנים האחרונות:

הצבע הנבחר יופיע וישפיע על עיצובים ופירסומים בהרבה תחומי חיים חוצי גבולות: החל באויפן של קולקציות אופנה, דרך עיצוב מוצרים, גווני צבעי קירות ופרטי ריהוט לעיצוב פנים, ועד לעיצובי אתרים ודפים ברשתות חברתיות.

וזה הגוון הנבחר!!!
‘Viva Magenta 18-1750’  המגיע ממשפחת האדומים.
גוון אמיץ, בולט וחסר פחד, שמביא איתו חגיגה של שמחה ואופטימיות.
ע”פ החברה זהו גוון שמבטא שמחה צרופה ורוח מרדנית, מעודד התנסויות חדשות
וביטוי עצמי ללא מעצורים, ללא פחד או גבולות.

בעידן הטכנולוגי המאסיבי והקדחתני בו אנו חיים, עם צל של מגיפה, שהשפיעה על כל אספקט בחיים שלנו, שנים בהן פיתחנו ושיכללנו את התקשורת ומצאנו ביטויים חדשים באמצעות מסכים במרחב הדיגיטלי – דווקא בעידן הזה חברת פנטון מפנה את מבטינו בחזרה אל הטבע, מעודדת התחברות מחודשת ואחרת אליו.

מקורו של ‘Viva Magenta 18-1750’ במשפחת האדומים, בהשראת האדום של כנימת הקוכינאל, ממנה הפיקו צבע עבור תעשיית המזון והטקסטיל. הוא נחשב לאחד הצבעים היקרים ביותר ואחד החזקים והמבריקים שידע העולם.

על פי החברה, הצבע בא לעודד ביטוי עצמי, דבר שדורש מאיתנו פתיחות, להיות פגיעים, חשופים, ואמיצים. “מושרש מבראשית, PANTONE 18-1750 Viva Magenta מחבר אותנו מחדש לחומר המקורי. תוך שהוא קורא את כוחות הטבע, PANTONE 18-1750 Viva Magenta מגלוון את רוחנו, עוזר לנו לבנות את הכוח הפנימי שלנו”. מסבירה הסמנכ”לית ליטריס אייזמן (Leatrice Eiseman).

לנו, מעצבי הבתים והסטייליסטים, הצבע הלוהט והלא-מתנצל הזה מעיף את הדמיון, ומאתגר בלמצא דרכים לשלב אותו כחלק מקונספט עיצובי שלם.
הלקוח הישראלי מאמץ ומתמסר לטרנדים עיצוביים לאט-לאט, והסוד נראה לנו טמון במינונים הנכונים במסגרת סקלת הצבעים, ובחומריות בה יוצג.
צבע מדגיש קירות, בד ריפוד או כריות, נישת עץ שטופה בצבע, קבוצת תמונות או קומודה מגונדרת – כתם הצבע הנכון במקום הנכון יעשה את זה ובגדול!!!

בואו נהיה אמיצים, חסרי פחד ומלאי אופטימיות,
ונכניס לבית שלנו אנרגיות חמות ואמירה אישית!!!

[ssba]