איך לעשות הום סטיילינג לבית מבלי להחליף רהיטים

שרון ויניב עם שלושת ילדיהם הצעירים עברו לפני כשנתיים לבית פרטי בשכונת סביונים אשר ביהוד-מונוסון. הם עשו את כל עבודות השיפוץ ה”כבדות” הדרושות, אבל כמו במקרים רבים אזל התקציב כשהם הגיעו לטאצ’ים הסופיים. עכשיו, כשאנחנו הגענו, כבר היה בסיס מושלם לעבודת הום סטיילינג מוצלחת.

שרון רצתה כבר הרבה זמן לעצב ולחמם את החלל המשותף של הסלון ופינת האוכל, אבל לא הצליחה להוציא לפועל את הפרויקט הזה. הרבה התלבטויות וחוסר בזמן לא עזרו. כשבאנו מצאנו קירות לבנים וחשופים שממש לא שידרו את החום והאהבה שמצויים בשפע במשפחה המהממת הזו והריהוט הכהה היה כבד, עייף ו …let’s face it, כבר לא מעודכן.

IMG_1902 (Medium)IMG_1904 (Medium)IMG_1903 (Medium)

 

 

 

 

 

 

 

 

 תמונות פינת האוכל לפני

IMG_1919 (Medium)IMG_1910 (Medium) IMG_1912 (Medium)

תמונות הסלון לפני

דבר ראשון חשוב היה לנו להפוך את הסלון ופינת האוכל ליחידה אחת המדברת באותה שפה, ולכן, קודם כל, טיפלנו בקירות. כל קירות הסלון נצבעו בגווני תכול-אפור

ההגדרות של שרון בנוגע לעיצוב הסלון ופינת האוכל היו נחרצות: “שיהיה מותאם לילדים”, “שיהיה פרקטי” ו”שיהיה קל לנקות”. הסכמנו פה אחד שכל הטקסטיל חייב להיות מותאם לחיי הנוחות בבית, עם 3 ילדים קטנים והרבה חברים שמתארחים. בסלון הוחלט ששולחן האוכל והספה בסלון לא יוחלפו בשלב זה, עד שהילדים יגדלו. מלבדם הכול עבר מהפך. נפרדנו כידידים מהמזנון הישןומהשטיח הבורדו.במקומם נרכשו שטיח גדול שחור-לבן מפוספס ושולחן ומזנון בסגנון רטרו חדש.

במקום המזנון הזה

הבאנו את החתיך הזה, מלווה בחפצים חדשים וישנים

במקום האין-שולחן הבאנו את השולחן המתוקי הזה

ובמקום שטיח בורדו כבד הבאנו שטיח מפוספס שחור-לבן, נועז ומגניב.

את הספה שידרגנו על ידי הוספת כריות בגווני טורקיז, וורוד ובז’ בריק, במגוון טקסטורות. הכורסא המיושנת בגוון חמרה עברה ריפוד מחדש והותאמה למראה החדש.

לפני                                                                                         אחרי

אדן החלון הצרפתי, שעד עכשיו היה חשוף, חופה במזרון מרופד בגוון טבעי ועם סיומת טורקיז, ועל גביו הונחו כריות דקורטיביות בבדים בדוגמאות שונות.משני צידיותלינו וילונות כותנה בהירים, וכך הוא הפך לפינת שנטי, בה משתרעים הילדים והחברים, וממנה ניתן גם להעיף מבט בטלוויזיה.

לפני                                                                                                                             אחרי

לצד הטלוויזיה תלינו כרזות רטרוממוסגרות. תמונה שמלווה את יניב שנים רבות הוגדלה ומוסגרה מחדש. להשלמת התחושה החמימה נקנו כלי זכוכית בגוונים כחולים שמוקמו על גבי הקמין, עציץ גדול הוצב על הרצפה ובובות עץ וכלי זכוכית מבית סבתא הונחו על גבי המזנון החדש.

והנה הסלון במתכונתו החדשה, המודרנית, מהפך של ממש

home_slider_2

את קירות פינת האוכל וסביבתהצבענו בטורקיז חזק יותר, שהמשיך את פלטת הצבעים שהתחילה בסלון,  וקיר אחד בפינת האוכל חופה בטפט מהמם בדוגמת נקודות מעודנות.

על גבי הקיר הטורקיזיתלינו ראש צבי דקורטיבי, עם כתמי צבע קצת יותר  נועזים. ובקיר שלידתלינו מראה בצורת חלון, אותה אהבנו ובחרנו  בגלל קיר לבני הזכוכית הסמוך.

עבור פינת האוכל, בה נשאר השולחן הקיים, מצאנו בבית שרון ויניב ירושה של ארבעה כיסאות מהממים מבית סבתא,שאומצו לחיקנו בשמחה ורופדו מחדש בבד חלק בגוון טבעי. הם השתלבו בצורה מעולה עם גוף התאורה הלבן המדהים שגם הוא עבר בירושה במשפחתה של שרון.

 IMG_0925 (Medium)  IMG_0923 (Medium)

לפני

אחרי

כל אילו, בצירוף אקססורייז שנמצאו בכל מיני מקומו וחנויות– עשו מהפך מקסים, ונתנו אור, חום וקלילות לפינת האוכל.

..והנה הגברת בשינוי אדרת

interior-001

interior-003

בקיר הסמוך לפינת האוכל השארנו את מכונת התפירה הישנה של זינגר כחלק מכל העיצוב.אנחנו מתות על שילוב בין חדש וישן!!!מעליה נתלה אוסף צלחות ישנות, אליו הוספנו צלחות חדשות צבעוניות.

IMG_1902 (Medium)

לפני                                                                                                                          אחרי

לפי הדיווחים של שרון ויניב, מאז המהפך הסלון ופינת האוכל נהפכו ללב הבית, האורחים זורמים והם לא מפסיקים להשוויץ. לנו הייתה חוויה מדהימה בעבודה עם הזוג המקסים הזה, ואנחנו מתות על התוצאה.

Google+  נכתב על ידי ” vered shatil “

 

[ssba]