הום סטיילינג שחור לבן לנסיכה

תמונה1

“אני רוצה חדר של נסיכות, אבל שיהיה בשחור ולבן!!!” הצהירה הילה, ילדה מדהימה, שיודעת בדיוק מה היא רוצה.
את השחור היינו חייבות למתן (בכל זאת מדובר בחדר של ילדה!), אבל לקחנו את ההצהרה ההחלטית הזו ויצאנו לדרך. המטרה הייתה לעצב לילדה בת שש אבל בוגרת, שרצתה כבר להיפרד מהחדר המשותף עם אחיה הגדול, וליצור לעצמה ממלכה קסומה משל עצמה.

לאחר שיחות עם הוריה ואיתה התחלנו לבחור את הכיוון העיצובי, שחייב היה להיות גם מעשי ולשרת כל מיני תרחישים של היומיום.
רצינו שבחדר יהיה אזור לשינה, עם מיטה חדשה, אזור ישיבה לשניים שיאפשר הכנת שיעורים, הכנת יצירות אמנות ואירוח של חבר/ה; ושיישאר גם אזור למשחקי רצפה.
הקירות בחדר, כמו בשאר הדירה, היו לבנים, הרצפה – רצפת קבלן סטנדרטית, ועל אחד הקירות – ארון קיר כמעט חדש, אותו ההורים לא רצו להחליף.
פלטת הצבעים שבחרנו לחדר הייתה גווני שחור (כמובן!), לבן וורוד בייבי לריכוך האווירה.
בהתחלה נצבעו הקירות בצבע אפור בהיר שהתאים לנו כרקע לשאר הצבעים שיוכנסו בהמשך לחדר. לשדרוג הרצפה נבחר שטיח לינולאום שחור-לבן, שעשה טוו’יסט “רטרו-לייט” מטורף לכל החלל. משטחי הלינולאום הם פתרון זמין המאפשר, בהשקעה של מאות בודדות של שקלים, לשנות לחלוטין את מראה החדר.

ההשקעה הגדולה ביותר שנעשתה בשיפוץ של החדר היא במיטה של הילה. בחרנו לה מיטה מינימליסטית בגוון לבן, עם קווים ישרים וגב מיטה, כולל מיטת אורח נפתחת וארגז מצעים. המיטה הוצבה כך שאינה נמצאת מול פתח החדר (אחת מתובנות הפאנג שוואי), אלא בקיר הצדדי שלו.

Picture-092

לקיר שלצד המיטה בחרנו טפט בדוגמת שירבוטים ורודים ע”ג רקע לבן, דוגמא מעודנת, שלא תימאס אחרי מספר חודשים.

תמונה3

על גבי המיטה פרסנו כיסוי מיטה לבן ועליו פיזרנו שלוש כריות שקובצו מכל מיני חנויות. מעל המיטה נתלתה כילה לבנה, שחוץ מקישוט מקסים היא גם יוצרת תחושת פרטיות להילה ועולם חדש של משחק ודמיון.

Picture-067

שמה של הילה כתוב באנגלית (לבקשתה!) ועשוי מאותיות עץ נתלה מעל גב המיטה ונותן אישיות ופיניש מקסים לאיזור המיטה (וגם קצת אגו, למה לא אם אפשר!!!).

Picture-076

למרגלות המיטה הוצבה שידת רטרו מהממת בצבע ורוד עז, עם מגירות לאיחסון צעצועים/ניירות/ציורים ושאר מטעמים. על גביה הונחו מנורת לילה לבנה ובית בובות צבעוני.

תמונה2

בפינה אחרת של החדר יצרנו עבור הילה פינת לימודים, משחק ויצירה. כשולחן בחרנו עבורה קומבינציה מבית איקאה, פלטה א-סימטרית בצבע לבן עם רגליים לבנות. כיסא שחור עם רגלי מתכת משלים את המראה. לחלון הותאם וילון עשוי שילובי בדים בטקסטורות לבנות: פיקה, כותנה עם פסים, סרט תחרה וסרט סאטן.

Picture-066

לקיר שלצד שולחן הכתיבה רצינו למצוא דקורציה לא שגרתית, ובחרנו באוסף של כובעים בגווני  שחור-לבן-ורוד, עוד אופציה למשחק עם החברות.

Picture-069

שני מדפים בעלי קווים מעוגלים ניתלו באיזור השולחן, ומשמשים לתצוגת אוספים ופיצ’פקס.

Picture-068

מה אתם אומרים? יצא חדר נסיכות-שחור-לבן???

Google+  נכתב על ידי ” vered shatil “

 

[ssba]